CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Monday, June 8, 2009

09.06.09 adalah tarikh berkat buatku dan isteri..

Praise the Lord! itu sahajalah yang mampu terjerit dan terungkap di hatiku, hari yang sangat dinantikan dan sangat mendebarkan bagi seorang suami kerana akan menjadi seorang AYAH!. Dan itulah yang saya alami pada awal pagi ini. Sembilan bulan penantian yang mendebarkan dan begitu membuatkan aku dan mama sangat teruja menanti kehadirannya yang telah tiba saatnya pada pukul 03.00am tanggal 09.06.09. Malam semalam telah menunjukkan tanda-tanda awal kelahiran telah tiba, dan mama pun telah dikejarkan hospital Miri oleh kakak dan mak mertuaku. Puji Tuhan kerana mama melahirkan baby secara normal dan tiada banyak karenah, semua kerana AnugerahNya. Tahniah buat diriku dan mama kerana kami dikurniakan seorang cahaya mata lelaki dengan sempurna dan cute boy dengan beratnya 2.4 kg. Tapi sayang sekali saya tidak berada berdekatan dengan mama saat mama melahirkan baby.....saya salah haribulan untuk balik ke Sarawak. Emmm....Gambar baby???? Nantikanlah posting seterusnya gambar HERO kami yang cute hehehe...

7 comments:

Precious_One said...

Tahniah Marind.. Naik pangkat lagi.. Pangkat "Bapa"... Hahaha.. Tuhan memberkati keluargamu.. ^_^

Qhalizz, Yan & Waseem said...

tahniah marin,may god bless u 4 ur family n baby...,tahniah menjadi bapa...

MCM said...

Hahaha.....tq sis n qhalis....ya, tq tq..GBU all too..

Oyen & Lara said...

Congratulations!
(^_+)

~Mis Jc ~ said...

congrate bro!! yeaa aku jadi anti..hehe

MCM said...

Hehehe....tq si Picco

MCM said...

Ya sis...hehehe...untie JC ehhe, TQ...(wah senyum memanjang aku) hehee ;-)