CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, July 14, 2009

Photo By VITO

Salam, ini adalah Photo yang di "FREZEE" kan oleh kawan aku yg cilik yang sangat berminat berphotografi, dari kecik lagi aku libatkan dia mengenai photografi. Sengaja aku poskan kat sini, kerana VITO ini adalah baru tingkatan 2 dan dia mempunyai bakat dalam fotografi. Dia ada potensi menjadi Photografer Profesional suatu hari nanti.

4 comments:

Ivy Metaga said...

mmg terer walaupun masih muda...

and your baby sangat comelllll oooo...

MCM said...

hehehe....tq ivy..

nonie 86 said...

bang!selain phto shop pakai sfwer ap lg ekh? sume art wrk abg mmg best gilerrr beb.
blh la kongsi2 pngalamn. nk tau sgt sfwr ap abg pakai.coz sy mmg mint sgt ngn grfik ni nk lg ftogrfi..tlg ye..TQ.

MCM said...

Noni....kalau nak g tengok gambar2 seterusny nonie leh pegi ke blog sya yg lain...ke http://wildfox-mansamenoa.blogspot.com/ dan juga di http://mcmrindspix.blogspot.com/