CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Friday, May 8, 2009

Mahal,Tiada Kualiti


Ini adalah mouse yang aku beli kat rawang, mouse adalah jenis wireless, dan harganya mahal iaitu RM49.90. Sampai seminggu aku beli baterinya habis, then aku nak tukar, sekali casing batry dia tak dapat cabut dan terpaksa menggunakan test pen, dan mengalami mnasalah nak padam, so aku g kedai tersebut, dia tukar balik coz ada waranty lagi. Dalam masa sebulan aku pakai, ianya rosak dan tak detect wireless dan casing bateri yg tu lagi tak dapat cabut, dan patah lalu aku ape lg, terus patahkan mouse tersebut, tak puas hati, kita beli memahal, tapi kualiti macam hampeh. made in china, biasa lah, sekarang ni made in china pun mahal tau, semua sekarang ni negara kita import brg dr china semua dan dijual dgn harga seperti harga original, hati-hati la beli brg sekarang, kalau nak murah, beli jer yg china, kalau nak mahal jgn terpedaya dgn brangan china, no kualiti, tapi serupa ori.

0 comments: