CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Monday, April 13, 2009

Terima Kasih PKMD Seremban

Sewaktu Pameran dan Hari bersama Pelanggan sewaktu menyampaikan bantuan kepada penerima bantuan yang disampaikan Setiausaha Dun di Dataran Ampangan. dari kiri : aku, Faiz, Niza dan Amri (berdiri)

Sebelum orang ramai datang, ambil kesempatan untuk bergambar.

Lawatan Setiausaha DUN ke pameran kami


Pada kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua kakitangan PKMD Seremban kerana penerimaan dan tunjuk ajar terhadap kami bertiga iaitu saya, kamaruszali dan Ashrul selama 2 minggu berkhusus di sana. Terutama sekali :

1. Pn. Faiza (Pegawai yang sporting, tetapi tegas)
2. En Puad (banyak mengajar saya)
3. En. Firdaus (Banyak memberi semangat)
4. Pn. Normah (Banyak membantu)
5. En. Hamdan
6. Cik Linda
7. En. Idham
8. En. Faizal
9. Pn. Siti
10. En. Zainal
11. En Tajuddin
12. Cik Jeha
13. Cik Wanie
14. Cik Zana
15. Pn. Noor
16. Pn Ros
16. Cik Niza (maaf saya rosakkan puncher u hari tu hehe)
17. Cik faiz (yg comel tetapi suara bising hehe)

dan banyak lagi nama-nama yang tak tersebut kat sini, Terima Kasih kepada kalian.